X

Válaszd ki az országod

Hungary (Magyar)Hungary (Magyar) Worldwide (English)Worldwide (English)
X

Válaszd ki a pénznemet

Ft Hungarian forint $ US Dollar Euro
X

Válaszd ki az országod

Hungary (Magyar)Hungary (Magyar) Worldwide (English)Worldwide (English)
X

Válaszd ki a pénznemet

Ft Hungarian forint $ US Dollar Euro

Tudásbázis

KezdőlapTudásbázisÁltalánosTávsegítség, távsegítség kérése

Távsegítség, távsegítség kérése

Távsegítség, távsegítség kérése

Távsegítséget kérhetsz, munkatársainktól. De mit is jelent pontosan ez a távsegítség?

Erre a célra szolgáló segédprogram letöltésével, a program elindításával, telepítés nélkül, a program által generált azonosító, és ahhoz tartozó szintén a program által generált jelszó megadásával, munkatársunk távolról éri el a számítógéped, és kezelheti azt, úgy mintha ott ülne előtte.

A tevékenységét, a távoli kapcsolat ideje alatt folyamatosan nyomon tudod követni, a távoli kapcsolatot bármikor meg tudod szakítani egyszerűen a program bezárásával.

A távoli kapcsolat kizárólag akkor tud létrejönni, ha:

  • elindítod a silverhostremoteapp.exe fájlt a számítógépeden (a futtatáshoz rendszergazdai joggal kell rendelkezzél);
  • a munkatársunknak megadod a program által generált azonosítót (Internet ID);
  • a munkatársunknak megadod a program által generált 4 számjegyű jelszót (Password.

Amennyiben a fenti három feltételből akárcsak 1 nem teljesül, a távkapcsolat nem tud létrejönni a számítógéped, és munkatársunk számítógépe között.

Mire is jó mindez?

A távkapcsolati segítség tökéletesen alkalmas, segítségnyújtásra, szoftverek beállítására (FTP kapcsolódás, levelező program beállítása stb.) oly módon, hogy te figyelemmel kísérheted a munkatársunk minden lépését, így megtanulhatod azokat.

Biztonságos ez?

Igen, és nem.

Biztonságos, mert:

  • munkatársaink, szigorúan elkötelezettek adataid védelme érdekében, a vonatkozó jogszabályokat ismerik és betartják azokat;
  • hivatalosan bejegyzett vállalkozás vagyunk, nem névtelen, ismeretlen "segíteni" akarók, elérhetőek, és ebből kifolyólag akár felelősségre vonhatóak is vagyunk;
  • a számítógéped és munkatársunk számítógépe közötti kapcsolat magasan titkosított protokollon keresztül zajlik;
  • figyelemmel kísérheted munkatársunk minden lépését, és azt bármikor megszakíthatod, bármikor beleavatkozhatsz;
  • a távkapcsolat kizárólag a te döntésed alapján jöhet létre.

Nem biztonságos mert:

  • ha rossz kezekbe kerülnek a hozzáférési adatok (ismeretlen, "ártó" vagy "csaló" szándékú emberek kezében visszaélésre ad lehetőséget.

Összegezve:

A távsegítség kiváló és hasznos eszköz, amennyiben hivatalos, partner nyújtja neked, mint pl.: Silverhost.

Hogyan vehetem igénybe:

  • először is rendelkezned kell Ügyfélfiókkal, ha még nem lenne, bármilyen kötelezettség nélkül ingyenesen regisztrálhatsz egyet;
  • a fiókod regisztrációja során különösen figyelj arra, hogy helyesen add meg telefonszámodat;
  • lépj be a fiókodba, nyiss egy hibajegyet, amelyben leírod miben kéred segítségünket, mely napon, hány órakor volna neked alkalmas a segítség nyújtása (lehetőleg több időpontot jelölj meg);
  • tölts le a programot arra a számítógépre, amelyen a segítséget szeretnéd megkapni a következő linkről:

Silverhost távsegítség app letöltése

  • munkatársunk fel fog hívni, és egyeztet veled pontosan mikor tud neked segíteni;
  • megbeszélt időpontban indítsd el a programot (rendszergazdai jogok szükségesek a futtatásához):

Távsegítség indítása 1. lépés

Távsegítség indítása 2. lépés

Távsegítség indítása 3. lépés

Mennyibe kerül ez nekem?

  • ügyfeleink részére a szolgáltatás teljesen díjmentes, amennyiben aktív szolgáltatással rendelkeznek nálunk;
  • amennyiben még nem vagy ügyfelünk, a szolgáltatás díja óránként 5000 forint, ahol minden megkezdett óra egy teljes óraként kerül elszámolásra.

Miben tudtok segíteni?

  • főleg a szolgáltatásainkkal kapcsolatos beállításokban, korlátozottan a játékok beállításában, játékok hibanaplóinak elemzésében, hibák feltárásában;
  • egyes esetekben, amennyiben munkatársunk felelőséggel vállalja egyéb szoftveres hibák megoldásában (főként Windows rendszerek esetében), szoftverek beszerzésében (ingyenes, licenszdíjjas - természetesen legális formában), azok telepítésében, beállításában, használatában. 

És ha nem tudtok segíteni kidobom a pénzem?

határozottan nem, a számlázásunk sikerdíj alapú, tehát csak akkor kell fizetned, ha munkatársunk a problémádat megoldotta.

Nem találod a keresett információt?

Támogatási jegy létrehozása
Hasznosnak találta?
(330 alkalommal megtekintve/3 ember hasznosnak találta)

Top